Be careful what you wish for ..



Numera är dagarna på jobbet räknade, och jag måste medge att det faktiskt känns. Hur tråkigt och monotomt arbetet kan bli och otroligt motstridigt det än är att komma upp på mornarna, så är det ändå roligt att jobba, att ha någonstans att spendera dagarna. Har träffat så himla mycket nya människor under mina veckor på lagret, nya vänner och för att inte tala om ögongodis.. Ser fram emot företagsfesten på lördag, ser fram emot dramat och måndagen därpå ;) Well, det är väl dags att börja slipa lite på CV′t, det kommer att komma till användning under de kommande veckornas jobbsökning.




″Be careful what you wish for, ′cause you might just get it all.."

Oh, så sant som det är sagt. Denna gången har jag då ingen rätt att klaga, jag borde bara ta chansen och njuta av att det jag längtat efter så länge nu plötsligt finns i överflöd. Dock, jag är så duktig på att sabba sådana här situationer. Jag kanske borde tänka annorlunda den här gången?






image90



Imorgon väntar en timmas helkroppsmassage efter jobbet. My god, det är jag så värd :D



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Linda

hej fia! Såg dig o ida igår, på ticket era jävlar. Hoppas ni får en superduper resa :). Avis! Vi ses, kram!

2007-08-28 14:38:10 http://lthorsell.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!