All I want is to rock your soul.



Jag skulle kunna tråka ut er med en lååång sammanfattning om mina senaste två veckor, men nej, det tänker jag inte göra. Det har vart helgen med Emma, födelsedagsfest, IKEA, julhysterin, julbord osv. Full rulle nonstop! De mest positiva nyheterna är att jag + alla mina brudar fick förlängt på H&M, och att jag numera inte längre klassas som singel ;) Äntligen är julhysterin över, bara nyår kvar innan det är dags att ta det lite lugnt. Det ska ju som sagt kännas att man lever..



Min första tanke när jag vaknade i morse var "shit va skönt att vakna pigg & utvilad", sen satte jag mig upp och kände hur huvet dunkade och jag fick flashbacks från en blöt utekväll. Min andra tanke blev "Faen, det verkar inte bättre än att jag var full igår"..
Som sagt, juldagen. Startade hos Ida med lite (mycket) vin, en massa updates och skitsnack. Tessan, Putte, Emil och Jocke kom över och joinade ett par timmar senare. Tog oss ner på krogen framåt midnatt, utan biljetter, nemas problemas. Vad var det för överdrivet tjat om det här med förköp? Imorse när jag vaknade var ångesten över gårkvällens fyllebeteende rätt intensiv, men efter lite genomgång med Ida insåg jag att kvällen ändå vart rätt lyckad. Jag var glad och hade roligt, jag är nöjd, resten bjuder jag på!



Känner att jag äntligen haft lite tid för mig själv, kunnat koppla av och bara vara. Julhelgen får nästintill toppbetyg, det ända som saknades var snön. Imorn är det back to work efter tre dagars ledigt, skönt. Imorgon är också Patricks 23års dag, det ska firas på fredag! Sedan väntar nyår på måndag, vilket blir en helkväll med vännerna hemma hos Linda :)




                                                                   Dags för sängen,

                                                               gonatt Sverige!



     

   

     

 




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 5 kommentarer



  Natalie

Hoppas du får en bra kväll =)

2007-12-26 22:30:22 http://Ntm89.blogg.se
  Sandra

Hej! Nu undersöker jag lite, så skulle bli jätteglad om du kunde svara på en fråga. Frågan är: Vad tror/tycker du om Britney Spears? Tack så mycket :) Ha en bra dag!

2007-12-26 22:33:41 http://accordingtosandra.blogg.se
  Nadja

Ser trevligt ut :D Hoppas att julklappen var bra *ler* Jasså...inte singel mer...vet man vem de e ? :D

2007-12-27 08:45:11 http://sweetladysoul.blogg.se
  Fashion By TK

Man tackar, vi är tydligen två med grym musiksmak då :)

2007-12-27 18:59:18 http://fashionbytk.blogg.se
  Ida

Hej Söt! Tack för en skit kul kväll i måndags! Hörs väl av imorgon?? Du slutade nio va? Puss

2007-12-27 22:57:16 http://idajessica.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!