Det är läggdags för skämten, det är allvar i år ..



Just nu händer allt på en och samma gång, verkligen. Vad hände lixom!? Bloggen kommer därför inte som en första prioritet, vilket ni kanske märkt. En kort update;


Förra helgen ägnade jag mest åt jobb, fredagskväll och hela söndagen. Lördagskvällen var glöggkväll hos Ida, supermysigt. Gums hade vart så flitig och ägnat dagen åt att baka lussebullar :)

Eftersom jag jobbade 6 dagar i rad sen så blev veckan segare än vanligt, men så äntligen kom fredagen. Då var det julknytis med jobbet hemma hos Lotta. Hade inte så stora förväntningar på kvällen, och kanske var det bra, för den visade sig bli grym! Käkade julmat, drack lite, spelade Pingis, Twister, hade julklappsbyte och bara flummade hemma hos Lotta. Framåt midnatt beställde vi yngre en taxi ner till stan och avslutade kvällen på Nybron. Träffade så sjukt mycket människor som jag inte sett på evigheter, mysigt. Mötte upp med Patrick och begav oss hem till honom för efterfest, trodde vi ja. Vi däckade innan vi ens hunnit få av oss kläderna, haha.

I lördags hade familjen bokat bord på Grappa framåt kvällen för en liten förstart på mitt 20års firande :) Jag valde att gå på havstema den här kvällen och beställde in hummersoppa till förrätt och skaldjursrisotto som varmrätt. Mumma! Söndagen innebar min sista jobbsöndag, thank god. A dök upp från ingenstans och rörde om mina känslor, som vanligt..


Kände redan på lördagen att min hals inte riktigt var som den skulle. Söndagen på jobbet blev seg eftersom det inte blivit ett dugg bättre, tvärtom. Nu har jag stannat hemma från jobbet måndag & tisdag pga tokförkylning. Ikväll kommer släkten för att fira och jag ska göra mitt bästa för att hålla humöret uppe. Imorgon är dagen d, dagen då jag välkomnas till ett liv som vuxen. 20 år, shit! Skippar nog utgången imorn och laddar inför lördagen istället. Då är Emma från Gbg på plats i stan och vi ska visa henne vad Eskilstuna går för!

Alla som känner för att fira, är välkomna till mig på lördag! :D








Emma vännen, grattis på 20års dagen!! :D






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

Grattis på 20 årsdagen!!! *blåser ballonger*

2007-12-12 09:00:57 http://sweetladysoul.blogg.se
  elena

Happy Glasbanken dag min sköna höna. Hör av mig när släktyran lugnat sig. Du är guld och välkommen till vuxenvärlden ;)

2007-12-12 17:55:22 http://elenacharlotte.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!