Were are you gonna sleep tonight?



Igår var det dags för den icke efterlängtade fredagskvällen då det stod jobb på schemat. Jag måste dock erkänna att det inte var så tokigt ändå, inte tokigt alls ärligt talat! Så mysig stämning, lite folk och tiden som bara flög iväg. Det var så lite att göra att jag kunde ta mitt pick och sticka redan 25 minuter innan utsatt tid, tack för den.


Drog hem och hoppade i annat än arbetskläder, tog mig hem till P och hade en väldigt mysig hemmakväll. Aw, han är ju bra fin den där! Låg och snoozade så länge imorse att jag nästintill missade min klipp och färgnings-tid hos Rosa. Skönt att äntligen få utväxten fixad.


Nej, nu är det dags att fixa till en outfit och spackel, sedan drar jag vidare på glöggfest hos Ida :D Blir nog nyktert, i vilket fall lugnare med alkoholen. Jag jobbar 8-5 imorn, suck..








K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!