Maybe, you're gonna be the one that saves me?


Första och andra dagen på jobbet är avklarade, någon som känner för att ge mig en rejäl omgång massage? För er som inte visste, numera slavar jag för H&M, ja, slavar är just vad jag gör! Jag kände mig som en stackars barnarbetare någonstans i den mörkaste delen av Afrika ungefär. Där satt jag, och ett gäng andra som jag inte ens kommer att kommentera, och knåpade med våra otroligt (icke) avancerade prislappar. Kul? Nej. Pengar? Ja. Mitt i det mörkaste mörka anländer mitt arbetsschema för de kommande veckorna. Det var då ingen som tänkt nämna för mig att jag även ska jobba helger? Sucks, men jag får se det från den ljusa sidan, 100% ob-tillägg är mer än välkommet! Nej, lägg ner den negativa attityden Fia. Jag hade jälvig tur när det gäller utplaceringen, lön och det faktum att jag slipper vara nere på lagret och göra det tunga fysiska jobbet. Jag har ett jobb, som leder till cash, tack! Rasterna ägnar jag åt att spana in klädkollektionerna som hänger uppradade och fina på min våning. Oh, det bara kryper i hela kroppen på mig. Se men INTE röra..

image67

(You are the one, the one that lies close to me and whispers "Hello, I miss you quite terribly".  I fell in love with you so suddenly, and now there′s no place else I could be but here in your arms..)  


Och nu sitter duvorna på taket och knäcker nötter, igen. Jag pallar inte..



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  elin

jag hejjar på dig!! hejja hejja fia, tänk vad fin du blir av alla pengarna haha :p du är ju dyyyr i drift

2007-07-18 14:17:57 http://elinabelina.blogg.se
  Nadja

Du ska ju vara glad över att du har pengar att tjäna nu iaf :D

2007-07-23 12:14:48 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!