Reunited.


Idag är den fredag den 13. Vilken tur att jag inte är det minsta skrockfull..




Onsdagen började med lunch i Ängsholmen tillsammans med farmor, farfar och Helene. Broccolipaj smakade mumma, fikabröden, frukten och allt annat onyttigt likaså. Solen sken och vädret var sådär perfekt svensk, härligt att vara ute på landet och slippa alla avgaser inne i stan. Grannkillen kikade förbi en snabbis, och farmor försökte ännu en gång få mig att inse att han är ett kap. Måste säga att hon har nog inte helt fel farmor lilla ;) Onsdagskvällen betydde utgång med brudarna, en rätt så lyckad kväll måste jag erkänna! Förfesten hölls hos Frida, som också hon fick stå för matlagningen. Vi åt gott, drack, snackade en herrans massa skit & bara hade en typiskt tjejförfest :) Runt halv tolv traskade vi ner mot stan och Harrys som var målet för kvällen. Shakade våra ass, drack ännu mera och träffade en massa sociala människor som man inte sett och hört av på evigheter. Kul kväll, tack tjejer! Snubblade in i brorsans lägenhet runt 3 tiden, egentligen bara för att ta en kisspaus, men jag somnade så gott på vägen. Vaknade med en av de värsta bakfyllor möjligt. Why? Konstigt med tanke på att jag ändå var rätt stabil på benen kvällen innan. "Aldrig mer alkohol" var tanken (även denna helg, haha), vilken bullshit, nu väntar ju en helvild helg hos Jennica :D Väskan är packad, fejset är spacklat och nu väntar jag bara på att klockan ska bli 12 så att tåget ska ta mig till Stockholm. Väl där ska vi cruisa i Jenncos nya pärla, Volvo 340, om den nu startar så att säga ;) Den lilla snorungen grät igår när hon gav mig nyheten om att hon fått en bil av sin mamma, en hemskt ful och vidrig bil tydligen, inte ens värd en kassettradio. Hur ska hennes klackar matcha med den skrothögen var frågan? Jag kallade henne skitunge, men själv ska jag väl inte säga så mycket, jag grät då jag testade mina nya arbetskläder igår. Att man ska behöva visa sig så ibland folk?!


 


Trevlig helg!  



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  linda

Tack Fia för supertrevlig kväll! Görs gärna om nån mer gång. Ha det bra nu i storstaden :). Pussen

2007-07-13 17:36:48 http://lthorsell.blogg.se
  Anonym

hihi.. du får väl ta ett kort på er och bilen..

2007-07-14 17:04:19



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!