Stockholm tur & retur!

 Helgen kom och försvann lika fort. Tog tåget till Sthlm på fredagsförmiddagen, träffade Jennco på direkten och styrde sen hem mot hennes omtalade Tyresö. Det blev familjemiddag på hemmaplan, Mojitos, utgång, trötta fötter och en relativt tidig buss/taxiresa hem. Enligt mig var det fullt av folk på stan den här kvällen, men Sthlmarna tyckte tvärt om och skyllde den sega stämningen på Båstad & Stockholmsveckan. Vaknade av solens varma strålar och det blev en dag vid poolen, första mötet med vännerna och bara allmänt ingenting. Tillslut fick vi arslet ur vagnen, duschade, spacklade, och handlade innan Lina (som var katt/husvakt) bjöd in till fest. Det blev en helkväll med tjejerna, god mat och bra stämning. Visst var det ett skönt gäng, men en hel del rövarhistorier i bagaget, precis som Jennco varnat mig för. Det visade sig dock tillslut att jag var den som var skitigast av oss alla som Lina så fint uttryckte det (internt skämt) ;) Jag och J lyckades pimpla strax över 3 liter vin på egen hand, och den är ju konstigt att jag inte visat minsta tecken å bakfylla idag! Vad var det egentligen som gick så snett efter onsdagens fylla? Vin är Gud, så äre bara. Reunion i Eskilstuna är givet!


         
J's nya pärla ;)


 
Imorn börjar slitgörat, pust och stön. Jag mår illa när jag tänker på mina fruktansvärt fula och omoderna jobbarkläder som jag så bestämt måste använda, fuck it. Tias är så snäll och försöker få mig att se de positiva med att börja slita igen, och ja, jag måste väl erkänna att det faktiskt finns lite klokt i de han säger. Klockan är nu strax efter 11, och jag inser att det numera är läggdags vid den här tiden.

Godnatt Sverige!



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Jennica

Den där bilen kommer skriva historia en dag.

2007-07-16 10:34:34 http://jennco.blogg.se
  Emma

Hej Tjejen! Blev sa glad av komentaren jag fick av dig :) jag lovar att jag skall holla stallet i liv sa gott de gar :P sa far du holla stallningarna dar hemma sa lange.... kanndes lite jobbigt att inte kunna vara med dig a jennco i helgen ni e mycket saknade skall du veta men ni far fylla in mig pa detaljerna senare Skot om dig nu!!

2007-07-16 20:11:27



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!