Tidsfördriv


Snodd från Melanie i brist på annat :)

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:

17. Frida (89)
40. Melanie
37. Massimo
36. Jesper (Manpower)
48. Ronya
35. Mange
24. Johan
66. Elena
72. Dolores
54. Thias
21. Ida R

F: Har du pussat nummer 72?
S: Är påven katolik? Hon blir alltid så mysig efter ett par glas, haha.  

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Haha, han är min gruppledare på jobbet. Men idag skrattade vi lite extra när jag stressade honom i packningen.

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Springer jag inte på henne på stan så blir det nog tills nästa klassträff lr fika på Waynes?!

F: Är nummer 54 söt?
S: Jag skulle ljuga om jag sa annat, en vän att räkna med!

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Oj, det var ju år & dar sen. Nu på senare dagar vet jag att han är en bra kille(?).

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Träffade Frida första gången för en sådär 3 veckor sedan, då vi hade förfest hemma hos henne innan krogen. Jättetrevlig tjej!

F: Gillar du nummer 21?
S: Ida är underbar, och hon pratar så mysigt (gotländska)!

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Ja, men de var väl ungefär en månad sedan precis.

F: När såg du nummer 72 senast?
S: Jag brukar våldgästa henne på jobbet då & då, kanske två veckor sen sist? Imorgon är vi återförenade igen :)

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Fler gånger än jag kan minnas, vi har växt upp tillsammans!

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Kusin Johan.. hm, troligtvis på nästa fest :D

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nja, vi håller kontakten över nätet. Han bor i Italien..

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Absolut, nån gång, men jag kan inte minnas vad vi såg :S

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Gå ut och röjja en fredags/lördags/onsdagkväll? Absolut. Frida, jag & dansgolvet är en grym kombination :P

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Det vi pratat om på senare tid håller vi nog censurerat .. ;) Men annars, allt & ingenting!

F: Känner du nummer 48?
S: Ja, vi är gamla klasskompisar från gymnasiet.

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Det gör jag varje gång vi ses. Blir tyvärr inte alltför ofta!

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Vad jag vet har de aldrig träffats, men de skulle nog fungera rätt bra ihop.   

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Känt och känt, han har vart storebrors vän sedan barnsben. Där nånstans på vägen lärde vi känna varann lite bättre..

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Vad jag vet, nej.

F: Har du velat slå nummer 40 i ansiktet?
S: Haha, verkligen inte! Kanske om det var med en tårta ;)

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Vi skulle kunna säga att vi hänger i samma "gäng"..


K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!