Viva Las Sweden?



Igår, tisdag den 3 juli, fyllde Richard halvvägs till gubbe, 25 år gammal. Grattis såhär i efterskott storebror! ;D Det blev lite småfirande med fika, tårta, de närmaste & familjen. Av oss fick han en diskmaskin, v ä l b e h ö v l i g t, så slipper en annan slita mer ;) By the way så drar han imorn på 11 dagars semester, det innebär alltså att jag har ny bostadsadress. Iaf över helgen, kan vara skönt med ett avbrott från mor & far. Förfest hos "mig" i helgen?! 


     



Idag fick jag finbesök från grannstaden Västerås, Melanie kom till stan :) Det blev ett par timmar på stan, och fastän jag är luspank så var jag tvungen att stilla mitt (numera extrema) shoppingbegär med en söt sommartopp från H&M. Mellis köpte en liknande, fast ändå olik, så nu kan vi matcha :D Måste erkänna att jag gillar stuket på butiken grymt sedan ombyggnaden. Utbudet var inte heller att klaga på! Om jag ändå vore rik.. Lunchade på Spicy Hot, där jag faktiskt aldrig ätit förut. Kan rekommendera nr 4 starkt, mumma. Och mitt i maten får jag förfrågan om jag inte kan tänka mig att följa med till Piteå på en veckas semester?! Typiskt att det var den veckan då jag redan har planer. I annat fall hade det ju varit givet, inte minst med tanke på att Kennys (tydligen heta, trevliga & täta) kusiner ska med ;) Vi kom ju också fram till att jag kan behöva se mig lite om i Sverige, jag har hittills bara fått uppleva "mitten".

      image27

I skrivande stund sitter Patrik på planet till Las Vegas. Phu, jag är inte det minsta avundsjuk, nej nej! Det är bara det där med att jag saknar mitt Ft Lauderdale & Miami någe grymt, det kom jag på igår när jag såg klipp från "hemma" på tv′n. Det enkla, bekymmerslösa livet under solens konstanta strålar. Där shoppingen är billigare än billigast, vattnet i havet är knappt svalkande och människorna är sådär jobbigt övertrevlig.. LOVE IT! Men, det betyder inte att jag är klar med mitt älskade Sverige ännu, nope.

Tillbaka till ämnet; Just nu är läget kanske inte det bästa mellan oss två, det pajade nånstans på vägen i förra veckan. Sluta upp med din attityd, det biter inte på mig längre! Men i nuläget orkar jag dock inte bry mig om gnabb. Jag är sjukt stolt över dig, du är så värd det här. Någon mer än jag & far som kommer följa WSOP i år?


Ta hem miljonerna - Break a leg, hun ;D


image20





Nu ska jag göra mami stolt, dags att plocka fram dammsugaren!



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  mellis

haha vad du är rolig =) undrar om jag ska börja göra något så du undermedvetet verkligen vill åka till piteå? ;)

2007-07-05 09:19:53 http://yrisen.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!