Cause something's gotta go wrong 'cause I'm feeling way too damn good!



Vaknade vid 11 tiden av ett samtal från Mami "Fia, jag har bra nyheter, de har hittat din resväska! Den har vart i Delhi (INDIEN?!) och vänt, kommer hem till Eskilstuna i morgon kväll!" Prylbög som jag är måste jag erkänna att MY GOOD, det är sjukt vad lättad jag blir! Jag som just gett upp hoppet om att någonsin få se min fina samling av ytliga prylar igen ;) Välkommen hem, älskling!



Måste också passa på att gratulera Patrik! Pokernörd som han är fick han äntligen vad han strävat efter. Kom i topp 5 i en turnering där priset var en resa till LAS VEGAS för att vara med i WSOP!! Självklart trodde jag att du drev med mig, som alltid, men den här gången är det riktigt. Du är grym, love! Break a leg ..




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

OJ haha...läste inte ens detta inlägg först *asg* ja..jag får skylla på att det är måndag!! Och föresten...fan va fuksigt jag vill oxå vinna resa till Las Vegas!! :D

2007-06-18 14:52:21 http://sweetladysoul.blogg.se
  Linda

Skönt att väskan är tillbaka! :) Hörru vi ses på torsdag...wiee! pussen

2007-06-18 15:43:21 http://lthorsell.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!