Can you read my mind?



I måndags var vi inbjudna till en kväll på min mosters spa. Dr Eva Wagnhester gjorde ett besök och höll i en föreläsning om Botox & Restylane. Jag som är så fascinerad av just sådana grejer tyckte såklart att det var mycket intressant. Morsan fick agera testkanin, och jag lovar er, det är bra skit vi snackar om. Jag blir lätt en addict om ett par år eller så ;) På två sekunder är rynkorna veck. Med sig hem från föreläsningen fick alla med sig en liten gottispåse innehållande både det ena och den andra, bland annat lite rabatter på behandlingar. Just därför ska jag passa på att unna mig något, det är jag värd.


Idag har vart en dag lite utöver det vanliga. Vaknade verkligen på rätt sida, tio minuter INNAN klockan ens ringde. Jobbet gick smärtfritt även om jag vart placerad på liggande över dagen. X var tillbaka över dagen, har inte träffat honom på månader. Har någon slags hatkärlek till den killen, mer av det senaste. Kittlade lite smått i magen måste jag erkänna, vi får väl se vad det blir av den saken.. Den absoluta toppen var dock eftermiddagen. I förra veckan lämnade jag nämligen in min intresseanmälan till kontoret i hopp om att bli anställd av H&M. Är nämligen lite trött på hela Manpower grejen, att hela tiden få jobb vecka för vecka, att aldrig riktigt veta. I måndags fick jag komma på intervju och idag fick jag svar, att så snart Manpower släpper mig är jag en del av H&M :D Det är dock en visstidsanställning, men jag är bra nöjd ändå. Innebär det här att även jag har 25% rabatt på hela H&M's sortiment? Det är första prioritet att kolla upp imorn ;)



                    
                                                                                               


                                                                                                                Sov gott :)








K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

Grattis till jobbet gumman! Va kul och den rabatten är inte helt fel!! =)) Har Minette börjat med Restylane på Carino? Jag skulle vilja fylla ut en rynka hehe

2007-11-01 11:52:35 http://sweetladysoul.blogg.se
  elena

Grattis babe :) vad glad jag blir, shoppa inte ihjäl dig nu bara

2007-11-02 22:36:34 http://[email protected]



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!