"Har jag inte sett dig förut?"



Haha, jag kan inte låta bli att skratta åt mig själv. Går runt här hemma och tänker tillbaka på gårkvällen, vad hände egentligen? Jo jäklar vilken fylla jag fick till, och snabbt gick de. Kvällen som jag trodde inte skulle bli mycket mer än en ovanligt lugnt hemmakväll i min ensamhem slutade lite vildare än så. Vid niotiden hittade jag en Absolut Peach som såg mer än lockande ut, jag som i vanliga fall aldrig dricker sprit(!). Fixade i ordning mig själv plus ett par drinkar, shakade till musiken och kom igång riktigt bra. Tog en taxi till Ida, fick i mig ytterliggare en och annan drink innan det begav sig ner på stan. Tog oss in på Nybron där i princip alla H&M anställda verkade spendera kvällen, haha. Träffade både den ena och den andra, och jag kan medge att måndag kommer bli en intressant dag på jobbet.. ;)


Vaknade redan vid åtta idag, varför alltid så tidigt efter fylla? Sitter nu här i min ensamhet och ser på Isabella Scorupco som är med på Nyhetsmorgon och pratar om sin senaste film. Är jag bara en tiondel så snygg som hon när jag blir äldre så är jag mer än nöjd. Hon är för jäkla vacker!



    



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Nadja

haha de är alltid lika kul att läsa dom dina helger :D vi får ta en helg med grabbarna och festa utan att jag ska bli illamående ;-)

2007-10-28 18:48:58 http://sweetladysoul.blogg.se
  elena

Hoppas ni hade en bra kväll, ses hun!

2007-10-28 19:20:40 http://elenacharlotte.blogg.se
  Ida

Hey Babe!! Hoppas du har det bra på jobbet och att du inte får höra nåt oväntat om fredagen. Kommer förmodligen ikväll också så vi ses väl då isåfall, om jag inte måste jobba...hoppas jag får sluta fem, har typ skit ont i halsen så jag kan knappt prata...men men... Puss

2007-10-29 10:41:52 http://www.idajessica.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!