Helgen som kom, såg och segrade!



Bakfylla i all ära, dagenefter-ångesten kan jag däremot vara utan. Idag var den dock inte så farlig som många gånger förut, det var bara den lilla bitchen i mig som råkade komma fram in på småtimmarna och min ilska över någon annan gick ut över fel person. Efter en ursäkt och lite kallprat om gårdagen var läget lugnt igen, och jag kände hur ångesten rann av mig och istället ersattes av den sprängande huvudvärken.


Den här helgen har sett ut som så många andra av mina helger, festligheter, utgång, underbara vänner och lite shopping. Ändå har den varit något utöver det vanliga, den får ett bra betyg. Igår tog jag min välförtjänta sovmorgon, riktigt skönt att göra det för en gångs skull. Det blir inte överdrivet med sömn i veckorna, tyvärr, måste bättra mig. Hämtade upp Ida på jobbet vid halv tre tiden och sedan körde vi vidare ut till TP för shopping. Blev ett par nya basplagg till garderoben, sånt som är "bra att ha" i form av linne, svarta jeans, cardigan och en tunika. Avslutade med en pizza på Basilica innan vi åkte hemåt igen, helt klart stans godaste! Sedan bar det av hemåt igen för att snygga till sig inför kvällen.



      


Tessan hade som sagt bjudit in till tjejförfest igår, kul att få träffa lite nya människor och göra något annat som omväxling. Gick ner på stan framåt midnatt där vi vart nekade inträde på Harrys eftersom ingen av oss fyllt tjugotre. På Nybron däremot, som för övrigt har tjugofemårsgräns, var vi mer än välkomna, hehe. Det blev en helkväll på dansgolvet och det slank ner x antal Redbullvodka under kvällen gång. Var hemma någonstans mellan fyra, fem och när jag vaknade i morse hade jag fortfarande kvällens outfit på mig, inklusive halsduken, haha. Jag var nog lite sådär lagom småsliten skulle jag tro. Pengarna har rullat på rätt så bra den här helgen, kanske borde jag kolla vad som finns kvar på kontot såhär dagarna efter? Eller inte, jag mår bättre av att inte veta, haha.



En absolut favorit som jag älskar att vakna till! Takida, som jag för länge sedan bestämde mig för att inte ens ge en chans, är inte så pjåkiga ändå ;)


                                                                                                                                    

                                                                                                                                 Dags för sängen,

                                                                                                                                                   godnatt!




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 4 kommentarer



  Nadja

Den där vita tröjan har jag letat efter! Är den från BikBok??? jag var på TP igår men hittade ingen sån... :S

2007-10-08 09:11:41 http://sweetladysoul.blogg.se
  Nadja

skit jag vill ju haden =(( bikbok i stan är ju rensat de blev ju rökskadat häromdagen när de brann.. blää!

2007-10-08 14:30:56 http://sweetladysoul.blogg.se
  Ida

Hey Stumpan! Vad händer i helgen då?? Puss

2007-10-11 09:59:36 http://idajessica.blogg.se
  Ida

Jag har packat upp resväskan *stolt* haha. Skönt med lite ordning igen! Puss

2007-10-11 19:37:47 http://idajessica.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!