Long time, no see..



image157Det är ju läskigt vad tiden går fort när man har roligt, oktober bara flyger iväg! Ännu en helg är nu kommen och jag är laddad till max. Förr, förra helgen fick ingen direkt förklaring, mer än "det man inte minns har inte hänt", och vi kan väl lämna det precis så också.


Fredag förra veckan blev det en fika med W, gick sedan vidare till Perrongen för ett par glas och massa skitsnack hela kvällen. Skönt med en lugnare kväll för en gångs skull, och att lära känna nya människor framför allt :) Lördagen gick mer däremot mer villt till. Linda och Sandra firade sin gemensamma 20årsdag i Lundbyskolans matsal. Enligt mig, och alla andra, var kvällen mycket lyckad! Var däremot på ett jäkla surt humör när kvällen begav sig och jag traskade mot storebrors förfest. Men jag säger det igen, med mina vänner kan det inte gå fel och topphumöret infann sig rätt snabbt! ;) Käkade, minglade och härjade på dansgolvet ett par timmar. Avslutade lite snyggt med att dra en rejäl vurpa på det nersölade golvet, landade på knäna och har såhär en vecka senare fortfarande blåslagna knän, aj!

Stack ner på stan framåt småtimmarna, kanske lite väl tidigt? För en gångs skull stod jag nog stabilast av sällskapet och fick ha lite koll på läget. Annat var det med fyllkajorna Ida & E, haha. De bjöd på en hel del skratt och var rätt sliriga där ett tag, men för deras skull väljer jag dock att inte lägga ut videobevisen här på bloggen ;)

Kom i säng runt tretiden, vaknade fem timmar senare, utvilad.. När hände det senast?


Veckan på jobbet har gått i en jäkla fart de senaste dagarna, inget ovanligt. Torsdag idag, vilket som vi alla vet betyder löning. Oh yes, kan behövas efter helgens ganska rejäla cashflow! Större delen ska däremot förvaltas på sparkontot, ett måste om jag ska ha råd att skaffa mitt eget en vacker dag.

Dags för ett par avsnitt Desperate Housewives, manikyr och en recension av Brittans comebackcd innan läggdags. Imorgon blir det troligtvis ännu en vinare, vad gör du själv i helgen?



                                                                                        Sleep tight, folks!



      



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Ida

Vadå...va vi fulla??? Hahaha... Kanske kan höras imorgon om du ska hitta på nåt kul...har inga planer än men är inte sugen på att va hemma helt själv. Puss

2007-10-25 22:58:05 http://idajessica.blogg.se
  Nadja

Ja du vad händer i helgen..ingen aning..vet bara att jag måste jobba på söndag och de suger =((

2007-10-26 08:52:24 http://sweetladysoul.blogg.se
  elena

Sofia, skrattar fortfarande så tårarna rinner när jag ser filmerna från förra helgen. :) det tål att upprepas. See you

2007-10-26 21:48:31 http://elenacharlotte.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!