Nostalgitripp,





 


Just när jag skulle till att kliva ur bilen idag efter jobbet började Nickelback spelas på radion med låten Photograph. OMG, den låten är nostalgi för mig. Glömmer aldrig då jag stod där på golvet precis framför scenen med 15000 personer i publiken bakom mig och de började spela just den biten. Blir nästan lite sorgsen av den, men på ett bra sätt :) Platsen var Bank Atlantic Center (Florida Panthers hemmaarena) så sent som i Mars tidigare i år. Det var en helt galen konsert, en riktigt rockkonsert med allt vad det innehåller som jag sent kommer att glömma. Folk var helt galna, fulla, de kastades ut öl över publiken från scen, det var slagsmål, headbang och framför allt en grym show! Helt klart en av det bästa jag någonsin vart på, och Britney, som var en stor del av mitt sällskap den kvällen, lärde mig exempelvis att headbanga till förbandet Three Days grace fina toner, haha. Jag kan inte ha sett klok ut. Den natten körde vi nedcabbat hem, spelade klassiker på stereon och sjöng med så högt vi bara kunde till Andrew Strongs "Aint no mountain high enough". En oförglömlig kväll, det är sjuk vad jag saknar det ljuva livet i Florida vissa dagar..








Hade inte min kamera med mig den kvällen, tyvärr. Säkerheten var stenhård! Hittade dock ett par filmer från kvällen på youtube, men ingen vidare kvallite. Så ni får nöja er med att se inledningen från Tallahassee, som var i princip den samma som i Fort Lauderdale ;)



                                                                                     


                                                                                   Dags för en fredagskväll,

                                                                                                                         ciao!




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!