Saturday,



Jag vet inte hur jag ska sammanfatta den här veckan, så jag tror jag drar ett streck och skiter i det helt enkelt. Behåller godbitarna för mig själv, märker nämligen att fler än väntat är intresserade av vad jag skriver om här i min blogg. Det är inte läge så att säga ;)

Igår kväll var det återigen dags att ta sig till Västerås för att möta upp östgötarna som kom direkt ifrån Alanya, Turkiet. Mina planer om att hänga på ner till Norrköping hade jag skippat, något som jag ångrade nästan omedelbart. P, som jag anser mig vara totalt över, visade sina fina sidor och fick mig att bli sådär jobbigt känslomässig och fundersam fram på kvällen. Du är helt enkelt oersättligt, inget snack om saken :-*

Blev avsläppt hemma i Eskilstuna igen runt tio tiden och bestämde mig för att satsa på en nykter hemmakväll i mjukisarna, även om Ida försökte få med mig på en utgång ;) Skönt att komma i säng före fyra.

Idag har jag sovit bort halva dagen, blev väckt av brorsan som kom över strax före tolv. Funderar på att ta tag i saker, som att ta en dusch, fixa outfit för ikväll, öppna vinaren och ta ännu en helkväll på stan!? Jo, det låter inte helt fel, så får det bli. Ska du ut ikväll?



image155



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!