Welcome to my weekend!



Igår körde jag på en lite annorlunda kväll, något jag inte är vidare van med, nämligen att festa till det nyktert! Och det var nog länge sedan jag hade så roligt på dansgolvet, haha. Det tåls att göra om! Och visst är det skönt att kunna ta bilen hem efter krogen, och framför allt att vakna utan huvudvärken?!


Började med en vanlig jobbdag, gick däremot hem redan vida halv tre, ryggen och huvudet tog halvt död på mig. Fixade och dona lite innan östgötarna var på plats, kul att träffa P igen. Måste medge att hjärtat bultade lite hårdare och snabbare ;) Drog med dom till Västerås där vi spenderade ett par timmar på flygplatsen, fikade och sen var det dags för mig att styra Saaben (som är min en vecka framåt) hem mot Eskilstuna igen. Körde dock fel, hamnade på E18 mot Stockholm, klant. Fick köra ända till Enköping innan jag kunde vända och åka hemåt, gjorde att jag vart rätt rejält försenad hem till Linda där festen var. Väl där valde jag att skippa vinet och köra på en helnykter kväll, för en gångs skull. Kände att jag var tillräckligt på g ändå ;) Vid midnatt körde vi ner till Harrys, började lite stelt, men efter ett par vatten (för min del, haha) så kom vi igång på dansgolvet. Jag, Ida & hockeypojkarna, haha. Vilken känsla dom hade i dansen, lr inte. Men kul var det! Åkte hem när stället stängde, kom i säng vid tre tiden.


Nu är det dags för en dusch, sedan väntar lie shopping med Ida. Vi måste hitta varsin outfit till kvällen, ska till Tessan som bjudit in till förfest, säkert en utgång på det också. Ikväll däremot får vinflaskan hänga på, och jag hoppas verkligen att jag får en lika rolig och avslappnad kväll som jag hade igår. Ida, du är guld!
Vad gör ni ikväll?



image151



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Patricia Klinteberg

Hoppas du får en riktigt bra lördag! :]

2007-10-06 12:55:13 http://klinten.blogg.se
  Ida

Stumpan tack för igår det var kul! Ses snart och så har vi ännu roligare ikväll! Puss

2007-10-06 19:16:18 http://idajessica.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!