Say what?!



Ännu en gång går vardagen i ett fruktansvärt tempo, allt händer på en och samma gång. Men jag är inte den som klagar, jag trivs som fisken i vattnet just nu, jag kan inte sätta fingret på något som skulle kunna göra tillvaron bättre för tillfället. I fredags fick jag mitt närhetsbehov tillfredställt efter en vecka i celibat (mannen jobbar skift). Han imponerade stort när han visade sina tidigare dolda kunskaper i köket och bjöd in till middag ;) Igår tillfredställdes den sociala biten då det bjöds in till ett väldigt lyckat röj hos Micke. Vi är bra på att lära känna nya människor, me and my partnern crime ;) Imorgon är en stor dag, mer om det senare..





FF, vi ses i sommar!



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

Tack för i lördags, de var riktigt kul =))) Trots dom små spykaskaderna och en idiot till skinnbula *skrattar*

2008-01-28 08:19:04 http://sweetladysoul.blogg.se
  Ida

Du och jag Fia...haha!!
Tog visst lite bilder från helgen märkte jag...kanske lägger ut dom på bloggen senare ikväll!
Puss

2008-01-28 21:00:07 http://idajessica.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!