Tack för allt 2007, välkommen 2008!



2007 är lätt ett år värt att minnas, så bra att jag skulle kunna säga det bästa året so far i mitt tjugo år långa liv.
 Det var året då jag stod på egna ben och flyttade till Usa för ett halvår, då vi firade springbreak, tatuerade oss på fyllan, körde jetski bland lyxkåkarna i kanalerna, då jag blev kär i Miami, strosade runt i underbara Biscayne Bay, körde nedcabbat hem genom den tropiska natten, röjde till konserter som John Mayer, Justin Timberlake, Timbaland, Pink, Nickelback, Akon & Gwen Stefani, då vi var på collegefester, drack öl ur keg och lärde oss spela bearpong. Det var i Florida jag skaffade mig en massa nya vänner, lärde mig älska Starbucks, badade i havet mitt i vintern, levde ett lyxigare liv än någonsin och där jag framförallt lärde mig att lycka inte kan köpas för pengar. Det var den här sommaren vi drog till Öland över midsommar, jag höll på att få benet amputerat på campingplatsen, jag sumpade en resa med Patrik till Vegas, började jobba på H&M, brorsan fyllde halvvägs till femtio och det var den här sommaren som jag vart sådär knepigt kär, lite tappad bakom flötet och tillslut fick mitt hjärta krossat... Det var den här sommaren jag mötte A som just då var ett väldigt förbjudet område, det var nu jag började blogga, svek en mycket nära vän och första gången jag fick syn på min P. Det var framåt hösten som jag och Ida slog slag i saken och drog till Teneriffa för en välförtjänt och väldigt lugn semester som vi sedan kompenserade med att festa hela hösten, och det var i samma stund som E packade väckorna för ett minst sagt annorlunda äventyr i Monaco, Emma kom hem från Florida och jag började planera en förhoppningsvis framtida äventyrsresa. Det var i december jag reste till Gbg för att återförenas med Emma, gick på Lisebergs julmarknad för första gången, betedde mig otroligt oekonomiskt när det kom till shopping, jag fyllde vuxen, festade, dansade och sjöng singstar hela nätterna, fick förlängt på H&M och jag började leta efter mitt egna boende. Det var i år jag fann så otroligt många nya vänner, en och annan kärlek men även krossade ett par hjärtan. Det var framåt vintern jag började träffa han som är allt jag absolut inte är, han som får mig att må så fruktansvärt bra, han som fick mig att falla.

2007 var utan tvekan året som kom, såg och segrade!




Justin/Pink/Timbaland konserten



(Älskade John Mayer)



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Du har ju verkligen haft ett händeserikt år! :D

2008-01-11 09:28:56 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!