We're better together!



Veckan som jag trodde skulle bli en evighetslång sak flöt på oväntat fort, riktigt skönt faktiskt. Slet inte överdrivet på jobbet, nu när rean är i sitt slutskede finns inte mycket nytt att skicka ut till butikerna kort och gott. Som ett litet break i vardagen drog jag och Ida till IKEA efter jobbet i tisdags, en lyckad tripp! Länge sedan jag skrattade så mycket, hon är verkligen mitt guld den tjejen! Fattar inte vad vi får allt ifrån, att det inte finns någe slut på alla våra bus och knepigheter. Vi köpte nya möbler till Idas badrum, sovrum och lite övriga dekorationer som blommor, ljus osv. Jag höll hårt i plånboken och offrade mig endast för vad jag verkligen behövde, en smyckeshängare. Det är något av ett nyårslöfte jag har, att hålla hårdare i plånboken och försöka att bara köpa det jag verkligen behöver, de klädesplagg som jag exempelvis kan matcha med något annat i garderoben och bara de skor jag verkligen kommer att använda. Bli mer ekonomisk med andra ord! Well, får la se hur det går med den biten, haha. I vilket fall, det var med en fullpackad bil som vi återvände till Eskilstuna. Längtar tills jag får ett eget hem att inreda..



   


Redan tidigare i veckan bestämdes att fredagen skulle spenderas med vänner i alkoholens tecken. Inga ovanligheter alltså! Ärligt talat så längtade jag efter en hemmakväll när jobbet slutade för dagen, men vad gör man inte för brudarna. Käkade med familjen, snyggade till mig med en dusch och tog en runda på systemet. Sen var jag laddad till max! Linda, jag och Madde förfestade hemma hos Ida, mucho trevligt. Beställde en taxi till tolvslaget som tog oss ner på stan och till Nybron som var klubben för kvällen. Maxade dansen på schlager golvet, träffade på Patrick som joinade med vänner och även arbetskamraterna som var på plats. Tillsammans som i en flock vaggade vi oss mot efterfesten hos Berra när krogen stängt för kvällen, alla lite smått slita skulle jag nog tro, vissa då mer än andra, haha. Denna kväll var det för en gångs skull INTE jag som stod för minnesluckorna, phu. Framåt fyra tog jag min man och släpade oss hem till sängen där vi somnade bums. Med rätt mängd alkohol, alla minnen på plats och underbara vänner kunde inte gårkvällen bli annat än toklyckad! Men det är inga konstigheter, det är alltid vad jag, Ida och Linda lyckas med när vi drar fram tillsammans! :)


        
       


Tack för allt tjejer!







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!