Money well spent!



Okey, jag erkänner, mitt shoppingbegär är tillbaka. Allt som behövdes var att ta det där steget in på HM i helgen, sedan så var det kört. Idag på väg hem från jobbet kände jag suget efter att spana in Cerveras stora "50% på allt"-rensning. Butiken ute i Folkesta ska nämligen stänga, och därför ska allt bort. Plockade upp min kära mor och någon timma senare hade jag investerat i en underbart vacker lampa och den fruktskål jag letat efter länge. Ordinarie pris låg runt 1000/800 kr, så det var ett kap med 50 % vill jag lova!! Mamma fick med sig en lampa hon också, lite porslin och en present till papsen. Åh vad jag längtar efter att få packa upp alla nya inköp i min egna lägenhet, inte långt kvar nu. Väl hemma stod matlagning på schemat, och idag bjöd jag på Baconwok med ris, mumma. I övrigt har dagen vart otroligt lång och tråkig, jobbet hade ihjäl mig. Eller var det de få timmarnas sömn inatt som var den verkliga orsaken?!



      


Nu, tillbaka till Frölunda-Färjestad matchen där Frölunda leder med 3-0 efter första perioden ;)




(En grym gammal goding)




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Linda

Ja, hörde det av Emil..hehe. Men inte såg jag er nånstans. Ja, jag hittade nästan allt jag var ute efter så det va ju bra. Hur gick det för er då? Ha det bra, pusspuss

2008-03-14 09:50:03 http://lthorsell.blogg.se
  Sara

Uppdatera nu dåååå :P

2008-12-14 16:56:02 http://sata.blogg.se/
  Anonym

Halloj ! Skrivs det aldrig nått här längre ?:P

2009-01-22 22:58:58 http://jenny016.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!