Jimmy Choo for H&M!


Ja, som ni alla vet så är ju just nu Jimmy Choo gästdesigner för H&M. När jag för första gången fick höra nyheten på jobbet måste jag medge att jag tappade andan för en sekund och mitt hjärta slog en liten volt. Det har varit en sky helvetes massa skriverier om de här skorna i bloggvärlden, men jag måste säga att den här gången är jag inte imponerad. Till en början fick även vi på jobbet bara se kollektionen i bild där den gör sig väldigt bra, men efter att för ett par månader sedan fått klämma och känna på alla skor så måste jag medge att jag blev mäkta besviken.

Det finns ett par, eller kanske två, som når upp till förväntingarna. De andra är i stil med vad du kan hitta på Din Sko eller Skopunkten. No offence, jag handlar själv mina skor där, men när man köper ett par skor för över tusenlappen signade Choo så förväntar man sig mer än så.

Nej, hade ni tänkt inhändla något signerat Choo, så satsa på någonting ur kläd- eller accessoar kollektionen. Det är där ni hittar godsakerna!















K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

haha, ne vi åker dit varje år, kan inte minnas hur länge, hela mitt liv antar ja ;) haha, Hade jag inte varit där och bara sett de på tv nu så skulle ja nog inte vara så sugen, bara massa knasbollar som var med på tv, Man kan ju nästan börja undra va de är för ställe, haha :) Ses någondag snart ?

2009-11-04 22:08:56 http://jenny016.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!