First or secondhand?


Har i ett par veckor nu letat efter den perfekt vinterjackan. Egentligen är det inget fel på min gröna Everest, men efter 3 vintrar med den har jag som ni kanske förstår tröttnat. Redan förra året kände jag att det kanske var dags för den klassiska dunjackan att göra en comeback, men hittade ingen som föll mig i smaken. Nu tror jag däremot att jag funnit den rätta. Har bestämt mig för en klassisk modell från märket Boomerang. Som jag sa till Ida tidigare idag när vi var och testade den så är den dyr som en månadshyra, men samtidigt klassisk och kommer att hålla i många år framöver, förhoppningsvis. Först hade jag tänkt att buda hem en från Tradera, bara något år gammal och för tusenlappen billigare. Men något säger mig att jag ska köpa den i butik, det är ju som sagt en hel del pengar det handlar om. Nu ska jag bara bestämma färg, brun eller svart!?






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Japp jag tog såklart semester för det :) haha, skönt att komma bort lite, även om jag bara jobbar två månader men att bara ägna lite tid åt sig själv kan behövas ibland också. Även om jag saknade mina grabbar så fort jag såg en barnvagn eller liten vovve där borta. Ja i helgen låter bra :)

2009-10-13 21:35:55 http://jenny016.blogg.se/
  Nadja

Dom där är så snygga! Ta en brun! =)

2009-10-13 22:30:21 http://sweetladysoul.blogg.se/
  elena

En brun vännen, det klär dig ;)

2009-10-14 22:42:39 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!