Shape up, ffs!



Senaste tiden, typ senaste året/åren, har jag blivit allt mer bekväm av mig, på ett sätt jag inte gillar. Kollar jag tillbaka på gamla bilder från gymnasietiden ser jag en helt annan Fia än vad jag ser idag. Det var spraytanning, acrylnaglar, löshår, klackar, dyra kläder och ca 10 kg mindre Fia. Idag är det blek hy, ofixade naglar, slitet hår, tygskor, extrakilon och Gina Tricot. Vart tog jag vägen? Jag älskade att klä upp mig, vilket jag numera avskyr. Ja la ut tusentals kronor bara på mitt hår varje år, och nu orkar jag inte ens styla det lilla jag har längre.
På den tiden gick jag enbart i klackar, tror att jag till och med vid ett tillfälle inte ägde ett enda par platta skor. Nu kan jag inte ens gå i mina älskade höststövlar längre, pga att jag är så ovan. Det mest knäckande är att jag inte längre kommer i de träningsbyxor jag köpte i våras för att "komma i form", och att jag faktiskt tycker att mina stålhetta på jobbet är ett av de mest bekväma par skor jag äger.


Jag saknar mitt gamla jag, mitt självförtroende och mitt hår, haha. 




När vi var sunkigare är sunkigast, finaste och jag, Hultsfred 08

                                                                    

                                                        

                                                              Nu, dusch!

 





 





 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!