fashionshow.





Den här veckan har jag inte gjort annat än arbetat och legat på soffan. Vilket inte har gett mig speciellt mycket, varken energi eller inspiration till att skriva. Ikväll gav jag sambon en liten knuff ut genom dörren för att roa sig, mestadels för att jag skulle få liten egentid. I need my space.

Kikade lite random in på Mogis blogg där jag blev glatt överraskad. Det visade sig att hon pluggar i Miami ett par veckor framöver, så jag passade på att drömma mig bort i hennes alla inlägg och storys därifrån. Jag kan känna "humidityn" bara av att läsa om den, känna smaken av en Blizzard bara jag hör namnet, haha. Min USA längtan är extrem just nu och jag gör inte annat än att packa min resväska om och om igen i mitt huvud just nu. Soon..


I morgon blir det att gå upp med tuppen i vanlig ordning, ingen sovmorgon här inte. Linda berättade att vi får sova på söndag, eftersom hon har dragit med mig på en heldag till storstan, yey. Jag var inte speciellt svårövertalad denna löningsfredag om vi säger så ;) Vi ska framförallt gå på Modevisning, och inte vilken show som helst. Hanna har tillsammans med sina klasskamrater fått i uppgift att skapa egna klädkollektioner såhär innan deras gymnasietid är över. Hur gymt?! Och nu ska vi få se slutresultatet på Stockholm Modecenter :) Eftersom att vi åker relativt tidigt och showen börjar sent så kommer timmarna där i mellan att fyllas utav shopping. Jag ser fram emot i morgon, .. det gör inte min plånbok.






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!