front row






Idag har jag verkligen haft en toppendag tillsammans med familjen Thorsell i Sthlm. Vi har shoppat i timmar, ätit, fikat x antal ggr, vart på modeshowen och sen ätit lite till. Det var verkligen skönt att få komma ifrån stan en sväng och ladda på batterierna med positiv energi, lycka och modeinspo. Hanna hade tillsammans med sina klasskamrater satt ihop en grym modevisning vilket faktiskt var min första att gå på. Hennes plagg föll mig verkligen i smaken, kanske kan du designa något åt mig? Mycket bra jobbat, vännen! Jag önskar jag oxå var lagd åt det kreativa hållet.
Vart även väldigt nöjd med min shopping. Spenderade totalt under 500-lappen, fick bara med mig sånt som jag verkligen behövde och är otroligt nöjd över. Däremot hittade jag inga vårskor. Kom på mig själv inatt när jag satt och s p i k a d e ihop mina stövlar att det kanske var dags för ett par nya? Allt för att kunna använda dom en sista gång idag. Tyvärr ville inte spiken fästa, så det blev att ta till tejpen(!). Jag vill inte veta vad folk tänkte om mig idag, haha. Tack för en underbar dag ♥









K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Linda

Tack vännen för en underbar dag, det va superskoj att ha med dig. Det gör vi om i sommar igen, vem vet vi kanske hittar fler modevisningar att ta oss in på :). Natti!

2010-04-24 23:04:11
  elena

yey! visst är hon, du vet, man blir ju lite som man umgås :P



Och förövrigt, lät det som en spännande helg i storstan. :D Me avis!

2010-04-26 23:11:24 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Sara

"Krut Karin" köptes på Cykel Benny. Fast det heter typ "cykel och trädgård ab" eller nått sånt. Hon var inte gratis men jag hoppas att man får valuta för pengarna. Inga tappade pedaler och sånt :P

2010-05-14 17:17:31 http://skadusaga.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!