Vacation's over, back to business.





Det har vait en bra påskhelg tillsammans med familj, släkt och vänner. Långa middagar, godsaker, sena nätter, solsken och en och annan drink har slunkit ner. Fredagskvällen hos Tessan vart väldigt trevlig, utgång den sista timman hade vi dock kunnat skita i. Det är alltid skönt att ha en kväll med brudarna, snacka av sig om sina så kallade problem som det vissade sig att vi alla hade likadana. Så typiskt tjejer, haha.
Igår åkte vi ut till våra vänner på landet och satt mot en husvägg i solskenat hela förmiddagen, härligt. När kvällen kom och drickat åkte fram kändes det som att vara femton år igen. Ett hus mitt i ingenstans, vänner och alkohol. Klockrent!
Idag är jag nöjd med det grå vädret, en ursäkt för att  få lite nytta gjort, som att åka och veckohandla och städa lägenheten. Usch, jag mår illa av hur skitigt det är här hemma. Den ska bli skönt att komma tillbaka till "det normala" den här veckan, jag saknar rutinen i min vardag. Jag har till och med saknat löpbandet ..






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

Rutiner is the shit säger jag, man mår så mkt bättre då haha ;D

2010-04-05 22:06:47 http://sweetladysoul.blogg.se/
  Tessan

Håller med, mer rutiner åt folket :) Tack för i fredags. Det var väldigt roligt här hemma, men utgången kunde vi ha hoppat över. Sorry att jag fastnade, men jag hade inte träffat den där killen sen vi var små. Han bodde mycket hos oss då och han höll på med dumheter, så man försökte prata lite med honom. Men vi får ta och göra om den där kvällen, sitta och snacka lite om våra problem :) Kramar

2010-04-06 15:53:22 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!