Family rocks



  
                                                                                            My other love, John.



Senast i torsdags kändes den här helgen väldigt långt borta, fastän det har vartit kortvecka på jobbet. Det har varit kaos i systemen, massor att göra pga rean som startar i nästa vecka, jag har försovit mig i princip varje dag osv. Tack och lov, äntligen helg.

Igår slutade jag redan vid två, så jag passade på att ta mig till gymmet och det blev en hårdkörare på löpbandet. Eftersom det gick så fruktansvärt dåligt sist hade jag inte speciellt höga förväntningar och blev därför väldigt glatt överaskad när jag orkade springa flera km utan uppehåll. Övning ger färdighet, helt klart! Idag känns det i benen vill jag lova, oooja. Det blev en lugn kväll tillsammans med sambon, alltid uppskattat efter en lång vecka.
Idag hörde min kära mor av sig i gryningen och "tvingade" med mig på en shoppingrunda. Det händer inte allt för ofta att vi spenderar sådan kvalitetstid med varandra numer, vilket jag ofta saknar, och därför uppskattar till tusen . Erika anslöt och våra lilla trio spenderade både mycket och länge. Jag är så glad att brorsan har hittat sig en så fin tjej. Resan tillsammans i sommar kommer att bli grym!
Ikväll satsar jag på lite egen tid. P och hans vänner flög just vidare ut genom dörren för fotbollskväll på stan. Själv ska jag nog fila lite på naglarna, skriva ett par blogginlägg, gråta till en film, rensa garderoben och gå in dagens inköp. Typisk tjejkväll med andra ord. Vad gör ni, och hur var Hoffmaestro igår?



 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!