each day's a gift and not a given right




Jag vet, it's been waaaay to long. Men nu är jag här :) Jag har haft tusen järn i elden de senaste två veckorna och tillsammans med det noll inspiration till att skriva. I förra veckan exempelvis så drog jag med gänget till Sälen för en långweekend i backarna. Så j ä v l a härligt. Vi bara njöt av dagarna i backen men strålande sol, lugnet i stugan och röjet på afterskin. Precis som det ska vara helt enkelt! Kände att jag verkligen kunde koppla av från all mental stress som jag burit på de senaste månaderna och bara få vara. Tack för en underbar helg! 

Den här veckan har fortsatt minst lika bra som den började. Istället för att vara på lagret har jag haft butikspraktik på H&M i city. Lovad min gruppledare i förra veckan att verkligen visa vad jag går för, vilket jag oxå tycker att jag gjort. Snabbpratade med butikschefen här om dagen som var väldigt nöjd med min insats och gärna vill ha mig tillbaka för vidare utbildningar, vilket alltid är roligt att höra :) Jag fick en helt ny syn på hur det är att arbeta i butik, och det är inte bara att stå i kassan och le kan jag lova, haha. Lagret är rena semestern i jämförelse. 

Nu är det dags att börja ladda inför kvällen. Det blir vin hos Tessan, kanske även ett och annat dancemove (om vi kommer så långt). Jag tror nog att klackarna åker på, det är dags att rivstarta våren .. 








 
 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  elena

jaaa :) och tänk att vårat lilla grodyngel som skvalpade runt i magen när vi var i egypten har blivit sååå stor :D

2010-04-07 20:29:03 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!