Jag har ikväll konstaterat att den här som...

img_6807 (MMS)

Jag har ikväll konstaterat att den här sommaren inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Förutom min (uuunderbara) semester så har jag bara jobbat. Inte EN ENDA gång har jag ätit en Slagstaglass, suttit på uteservering, varit på Djurgårn, grillat eller ens badat!! Det förvånar mig inte om jag missar kräftorna oxå. Är det inte katastrofalt?! Och i mina ögon är hösten redan här. Igår var jag till och med hos frisören och la i höstfärgena i håret. Även om jag inte är något fan av sommaren så känns det ändå som att den spelade mig ett  spratt i år. Men nu ser jag faktiskt fram emot höst, mina stövlar och skinnjackor. Vi får ta den med storm i stället ..



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Natta

Tack, det känns verkligen skönt att ha kommit igång lite. Det är ju alltid jobbigt att ta sig dit men känslan efteråt! Men du, ditt inlägg. Någon ordning får det väl ändå vara, en kräftskiva ska vi väl kunna skrapa ihop, om så bara en liten? Dessutom var det alldeles för längesen vi sågs, innan din semester tror jag bestämt.

2010-08-15 09:20:46 http://nattsingen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!