2010, ett tidfördriv.



Hittade en lista hos Nathalie som sumerar året, kort och gott!


1.       Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag sprang ett lopp, åkte helikopter och sa hej till Frihetsgudinnan bland annat.

2.       Höll du några av dina nyårslöften? Alla fyra

3.       Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, flera från jobbet

4.       Dog någon som stod dig nära? Inte mig nära, men folk i min närhet. Har vart alldeles för mycket sådant i år, usch och fy. Mycket tankar, och nu tycker jag det får vara slut.

5.       Vilka länder besökte du? USA, England

6.       Är det något du saknat 2010 som du vill ha mer av 2011? Balenciaga

7.       Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? 5 juli

8.       Vad är din största framgång 2010? Att jag blivit så mycket tryggare i mig själv

9.       Största misstaget?  Resväskemissödet i Paris

10.   Har du varit sjuk eller skadat dig? 2009 var mer ett hälsans år, 2010 .. not so much.

11.   Bästa köpet? Flygbiljetter till NY

12.   Vad spenderade du mest pengar på? Resor, och dumt nog krogen.

13.   Gjorde någonting dig riktigt glad? Key West & Universal

14.   Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? En hel del Gaga

15.   Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :)

16.   Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat tid med mina vänner, spontant

17.   Vad önskar du att du gjort mindre? ÄTIT och gått upp i vikt!

18.   Hur tillbringade du julen? Tillsammans med min sambo för första gången och våra familjer här hemma hos oss.

19.   Blev du kär i år? Nykär

20.   Favoritprogram på tv? Hollywoodfruar. Simpel underhållning!

21.   Bästa boken du läste i år? Oj, det här var lätt bokens år. L.A. Candy, Sweet little lies, O.S.A, Väninnan, Strl 37. Läs dom allihop!

22.   Största musikaliska upptäckten? Pass
23.   Något du önskade dig och fick när du fyllde? Spel, spa, film, rosor & choklad. ALLT!

24.   Något du önskade dig men inte fick? En ponny

25.   Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Städade bort festen från kvällen innan

26.   Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett par dagars svensk sommar, då jag missade den totalt pga allt jobb.

27.   Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Otroligt tråkig, bättring! Jag har helt enkelt inte brytt mig, alls.

28.   Vad fick dig att må bra? Min sambo, familj och Baby
29.   Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny!

30.   Vem saknade du? Ida

31.   De bästa nya människorna du träffade? En liten skara vänner rikare blev jag. Någon här, någon där :)




K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 2 kommentarer



  Sara

Hade jag vetat att du ville ha en ponny så hade jag försökt fixa det ;)

2010-12-31 10:01:35 http://skadusaga.blogg.se/
  Natta

Hahaa, jag snodde ju listan från dig från början. Förra årets lista som alla gjorde. :P Hoppas allt är bra med dig. :)

2011-01-02 16:26:46 http://nattsingen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!