Attityd är allt




Idag har vart en bra dag på många vis. Det var skönt att vara tillbaka på jobbet och få vara lite social. Att sitta hemma i ensamhet är förbannat tråkigt, speciellt då det inte är frivilligt.
Vi hade så kallad inspirationsdag idag, vilket var en väldigt kul grej. Vi behövde bara jobba till elva, sedan buss ner på stan, god buffé och sedan föreläsning med skönaste Jörgen Oom. Han är utbildad psykolog, hypnotisör och arbetar väldigt mycket med attityd och inställning. Grym snubbe! Vi satt och lyssnade i timmar, men tiden bara flög förbi. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Har ni någonsin möjlighet att gå på en av hans föreläsningar, gör det!

Jag har även hunnit med att göra en efterlängtad snabbrensning i min lätt överfulla garderob. Fastän att jag slängt bort nästintill hälften av alla plagg så är det fortfarande lika stor brist på plats. Hur går de ihop? I morgon kommer att gå åt till sortering. Vad ska skänkas, slängas eller läggas upp på Tradera.


Sov gott ♥










K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!