måndag i all ära.



Sitter här i sängen under två lager täcken och försöker få upp värmen igen efter att ha vart ute i alldeles för lite kläder. Tygskor och mjukisbrallor är inte att rekomendera när man ska klättra i snödrivor, bara så att ni vet.
Dagen startade med, eller startade inte kanske jag borde skriva, men att bilen inte gick igång. Batteriet är dött, men som tur va var älsklingen hemma ett par extra timmar idag (för att de på hockey, som vi vann, yey) och fick rycka in som taxi till jobbet. Väl hemma igen och jag och pappa har fått igång åbäket med startkablar och kört upp den till garaget där den nu står och laddar. Imorn blir det troligtvis buss till jobbet, BUSS! Jag har inte åkt komunalt på år. Hur fan gör man? Var köper jag biljett? Vad kostar de? Är det någon som kan svara på hur jag får en biljett så lägg gärna en komentar, tack. (Känner mig som en gammal kärring som inte hänger med i utvecklingen, haha)

Nu äre på med flera lager kläder, i med musik i öronen och sedan en promenix till Sveaplan. Varor till mat och så ska jag hämta ut en jacka som jag beställde på Tradera för ett par dagar sedan inför Sälenresan. Hoppas verkligen att den passar..




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Tessan

HAha va söt du är gumman. Tur att gubben var hemma så du fick skjuts. Åkte faktiskt buss från Ekeby för 4 helger sen, (var första gången på flera år), men då fick jag iaf lära mig att man antingen smsar till ett telefon nr och får då en bussbiljett på sms, eller så kan man betala med kort. Kolla så det går en buss bara, så dom inte är inställda av någon anledning. Lycka till! Kramar

2010-02-22 18:56:05 http://tingelsson.blogg.se/
  Linda

Hoppas jackan passa. För då är vi båda helt redo för avfärd! Odu, Sara va en bättre lösning än buss. Man vill ju veta att man kommer fram o henne kan man minsann lita på :P. Kram

2010-02-22 21:29:42 http://gangertva.blogg.se/
  Ida

Bussexperten Ida talar: Skicka EV i ett sms till 72372 sen får du ett svar som du visar för chauffören när du går på :) Fast ser på kommentaren ovanför att det verkar som att du får åka med Sara...men du borde prova att åka buss nångång, det är intressant jag lovar...och man skrattar hela tiden typ...

2010-02-23 21:36:25 http://idajessica.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!