P.S. I love you




Herregud, jag har verkligen gått och blivit en sucker för film den senaste tiden, och inte vilka filmer som helst, utan de som får mig att gråta som ett litet barn. Ibland undrar jag själv om jag inte överreagerar lite, kanske är det hormoner som spelar mig ett spratt. Eftersom jag spenderat hela dagen på soffan så passade jag på att se två till, The ugly truth och P.S. I love you. Ni kan skippa den första, den andra däremot var så otroligt fin. Jag skrattade och grät om vartannat.













K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Tessan

P.S I love you är en jätte fin film. Jag grät floder oxå. Vet inte om det har med hormoner att göra eller åldern. Jag har iaf blivit mycket blödigare på senare tid. Så jag lägger mina kort på att man blir känsligare med åren. Om man håller sånna takter, kommer man gråta varje gång man ser något vackert sen eller kommer man bli helt kall?! Fortsätt se filmer och håll inget inne :) Kram

2010-02-15 22:17:01 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!