Snö, snö, snö.





Är det någon mer än jag som är vaken? Om inte, trodde ni att det snöade tidigare idag så är det ingenting mot vad det gör nu. Gosh, i love, love, l o v e this. Tror bannemig att jag är den enda människan i den här stan som inte svär över snön. Det här är ju det bästa någonsin, och jag vill bara ha mer.

Pga av allt snökaos så har vi haft en riktigt innesittar dag och gjort absolut ingenting. Kikat på en film, tryckt lite mat, laddat upp nyheter på Tradera .. you get the picture. Framåt kvällen blev det en tur hem till Tessan där Evelina fanns på plats och visade upp sina fina, handgjorda smycken. Love them. Fick med mig ett par fin, fina örhängen hem i form av änglavingar. Det kommer nog bli en och annan beställning framöver :) Nu, sängen!







 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!