To die for



Tog lite tid för mig själv idag och drog ut till TP för lite nödvändig shopping. Kom hem med 6 stycken inköp, varav 2 av dom faktiskt var så kallade "nödvändigheter" vilket jag tycker var rätt bra gjort ;) Inne på Scorett fick jag hybris och var tvungen att gå ut innan jag lyckades få upp plånboken. Jises vad mycke snygga nyheter dom har nu. Hittade de mest klockrena pumpsen som definitift ska bli minna längre fram. Yey, yey.
Efter lite röj med lulliga pojkar på hemmaplan så tog jag mig till päronen över kvällen där det bjöds på en massa gott, melodifestival, kusiner och übersöta kusinbarn. Trevligt sällskap & en väldigt mysig kväll, väldigt mysig helg överlag ♥






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Ooo me like alot!

2010-02-28 12:43:09 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!