Thank God It's Friday



Tack alla rara för eran hjälp angående bussbiljetten i måndags. Det hade vart till stor hjälp om det inte var för Sara som räddade mig från den läskiga bussen och lät mig samåka istället. Bilen har vart min fiende hela veckan genom att inte starta, torkarna har slutat fungera, jag har kört fast i snön så jag vart tvungen att dras loss, grannar som står på ens parkering osv. Nu vill jag inte ha mer krångel, tack.

Idag hade jag schemalagd tvådag, nice. Tvättar för fullt, har nyss betalat alla räkningar och fört över på sparandet. Är i princip klarsparad inför resan i sommar, det som spars nu är för att inte vara barskrapad när man kommer hem igen. Hyran ska ju som sagt betalas även om vi inte är hemma.
Det är sjukt vad jag längtar nu, mestadels till Florida faktiskt. Att bara få göra ingenting, ligge vid havet,  äta ute om kvällarna, dricka Starbucks och shoppa i de stora mallsen. Can't wait! :)

Vad ska ni annars göra ikväll? Själv ska jag ta mig hem till Linda där det väntar en myskväll med brudarna. Vi ska laga god mat och efterrätt, fira Nattas födelsedag lite i efterskott och bara mysa. Ingen dålig start på helgen :)
















K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!