at the end of the week





Igår var det tänkt att jag skulle stänga ner och gå och lägga mig efter inlägget jag gjorde då, men så vart inte fallet. Mörkrädd som jag är kunde jag inte sova så jag la mig och läste ett par kapitel ur EgoWoman för att få tiden att gå tills de att mannen förhoppningsvis kom hem. Framåt tre tiden ringde han och frågade om jag var hungrig, och det var jag såklart eftersom jag inte ätit sedan frukosten. Så klockan tre inatt satt vi här hemma och käkade middag framför tv'n, haha. Mysigt, jag gillar omtanken.

Idag har vi varit en sväng ute i TP för att lämna tillbaka ett av mina felköp, käka köttbullar och kolla bokrean. Vi är likadana båda två, vi älskar böcker och har inget problem med att fylla upp bokhyllan här hemma. Fick med oss 5 nya till samlingen, bland annat en svensk ordbok som sambon tydligen tycker att jag behöver samt en jättefin chokladbok till moi :)


              






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Sara

Säg till om du ska tillaga något med choklad i och behöver någon som smaskar i sig det som blev kvar på visparna. För jag kan trotsa ovädret för lite choklaaaaad :D

2010-03-01 17:36:07 http://skadusaga.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!