Just nu har vi en extra munn att mata i ...

img_0073 (MMS)

Just nu har vi en extra munn att mata i den här familjen. Säg hej till Baby! Hon är med precis överallt, som nu när jag lagar mat ligger hon vid mina fötter och väntar på att en korvbit ska hoppa över kanten. Men nejdå, här blir det ingen korv, eftersom den lilla damen går på strikt diet efter sin lite för stora sommarfrossa, precis som en annan borde. Tänk, jag önskar att jag hade någon som var som jag är för baby. Någon som kunde hålla mig borta från alla godsaker..



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Tessan

Å vad jag känner igen mig i det du skriver. Skulle så gärna vilja ha en personlig tränare och en person som lagar nyttig mat till mig och håller koll på vikten. Tänk va härligt det hade varit!

Va fin hon är Baby, riktig lite sötnos :)

2010-07-20 08:22:47 http://tingelsson.blogg.se/
  elena

yey sötnosen! köra en favorit i repris snart och ta en promenix med "våra" små? dock utan två meter snö denna gång..? :P

2010-07-20 21:20:10 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!