Fan, fan, fan! Igår spenderade jag störr...

Fan, fan, fan! Igår spenderade jag större delen av arbetsdagen till att jubla över det faktum att jag hållt mig frisk så länge då precis ALLA andra verkar blivit sjuka. Det skulle jag inte ha gjort.. Vaknade upp för någon timma sedan, tokförkyld ab och med en öm hals. Igår trodde jag att allergin spelade mig ett spratt, men nej, förkylningen är här för att stanna. Skönt är iaf att jag haft sovmorgon, jobbar 12-19 idag. Det lär bli en lugn kväll, eller mer hystrisk kanske då jag måste hitta en outfit inför i morgon. Ingen tid för shopping så det får lov att bli en gammal trasa. Nu, måste ha nässpray!



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Tessan

Å nej va tråkigt att du också åkt på denna skit förkylning. Min har hållt i sig i 2v nu samt hosningar. Plus all annan sjukdom jag haft innan de. Så idag ska jag ta mig i kragen och ringa VC. Det syns kraftigt på min tunga att nått inte stämmer :( Men se till att krya på dig idag till max, men mycket vitaminer, starka halstabletter, varm dryck, snyt dig mycket och ofta, för imorn får inte våra förkylningar hindra oss från att ha kul :) Puss

2010-05-28 09:09:40 http://tingelsson.blogg.se/
  ellie

Krya på dig!!:))

2010-05-28 09:25:11 http://elliesss.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!