Gårkvällen blev en riktig höjdare, och ...

Gårkvällen blev en riktig höjdare, och tillochmed idag känns rätt bra so far med tanke på de x antal drinkar som slank ner. Vi hade verkligen en heldag och jag måste säga att det kändes rätt bra i fötterna när vi rullade hemmåt efter 12 timmar på 13 cm klackar. Stort tack till underbara Tessan som bjöd med mig! :) Filmen däremot måste jag erkänna var lite av en besvikelse. Det var en fin film, lite skratt, nästan en tår men i det stora hela bara en modeshow utan någon som helst handling. Det skär lite i hjärtat att såga den på de viset, som jag hade längtat.. Efter filmen bar det av mot Nybron där det var cosmopolitans till fördrink, underbart god middag, en trollkarl som uppträdde (hur tusan gör dom, haha?!), en kvinlig ståuppare, modevisning, goodiebags och tillsist släpptes resten av folket in och vi röjde på dansgolvet i timmar. Gosh, det var länge sedan, men så jäkla skönt. Slutade med att ännu fler goa vänner slöt upp och jag hade lätt den bästa kvällen på länge. Vad gjorde ni andra? Nu är det dags för en dusch och lite uppfräschning. Glöm inte bort våra underbara mammor idag hörni!



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  elena

Tack för en trevlig lördag vännen

Guld värd!

2010-06-01 13:30:29 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!