I do, or do I?




I helgen blev jag en i mängden när jag klev in på tre och haffade mig en Iphone. Och idag kom jag fram till att den har allt jag absolut inte behöver; en klumpig storlek, inbyggd kompass (whar for?!), kasst batteri och en app kallad McNavigator som snabbt tar mig till närmaste McDonalds om jag någon gång skulle hamna i en sådan akut situation. Jag har fått en slags hatkärlek till min nya vän där jag inte riktigt kan betämma mig för om jag ska vara helnöjd eller bara få ångest. Vart är världen påväg? Däremot fick jag tillgång till internet wherever, whenever vilket var precis det som saknades med Touchwiz. Kanske kan det göra mig till en bättre bloggare framöver? Fan, jag som hatar "mobilbloggar". Ni ser, hatkärlek var ordet. 









  


K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

ja är toppen nöjd med min :) Köpte till och med precis den nyare modellen och sålde den andra. Fast min har då bra batteri tycker jag, kansk eberor lite på vad man gör och vilka saker man har igång.

Kul att veta att du hatar min blogg med ;) ja bloggar näst intill jämt från mobilen, haha !!!




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!