Har hittills haft ett underbart dygn här i...

img_5892 (MMS)

Har hittills haft ett underbart dygn här i Göteborg hemma hos Ida och Sara. Ida mötte upp mig på stationen igår och sen tog vi oss raka vägen genom folkmassorna till Systembolag och mataffär Sedan vart de spårvagn hem till Hammarkullen där jag fick spana in brudarnas lya. Ni har gjort det väldigt mysigt måste jag jag säga :) Vi spenderade kvällen hemma med ett par glas vin, lite cider och väldigt god mat. Sedan vart det skitsnack ända in på småtimmarna innan vi alla deckade. Idag fick vi sovmorgon innan de bjöds på nästintill hotellfrukost, mumma. Fixade oss och drog ett par timmar ner på stan, jag & Ida. Känns så skönt att bara få vara, inga måsten, och få vara med min bästa Vill inte åka hem..



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Sara

Komsi komis! Du måste komma hem för på tisdag sitter jag och vinkar till dig på barnavdelningen när du kommer på morgonen :)

2010-11-06 23:31:16 http://skadusaga.blogg.se/
  Hanna Z

Tack snälla!

Åh, då ska jag kolla in den sidan, tack för tipset:)

2010-11-10 21:55:12 http://hannaz.se
  Malin - Malins liv och bravader

Hej



Såg ditt tips på HannaZs blogg om smyckesväskor. Tusen tack! Igår gjorde jag min beställning av två svarta väskor. Väntar med spänning på att äntligen få lite ordning på alla saker!




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!