to be continued





Efter att ha gått och gnällt i nära två veckor om något skitvirus jag haft i kroppen så gav jag i onsdags upp kampen. Gick hem från jobbet strax före lunch och har därefter legat på soffan här hemma och kurerat mig. Natten till torsdag tog mig med storm när jag vaknade med en helvetes migrän vid 02 tiden på natten. Herre min gud vilken migrän de var oxå, länge sedan jag hade en sån attack nu. Har lidit av migränanfall ända sedan jag började gymnasiet, något jag tyvärr ärvt att min lilla farmor. Har man aldrig haft ordentlig migrän så är det svårt att beskriva känslan, glöm vanlig huvudvärk. I vilket fall så gråter jag ofta ut min smärta, samma den här gången, samtidigt som jag rattade toaletten och fick upp alla de tabletter jag försökte trycka i mig. Gav till slut upp och somnade utmattad framåt 6 på morgonen. Dagen efter blir alltid som i en dimma, det känns verkligen att man kört slut på sitt stackars huvud och fått ur sig all näring ur kroppen.
Idag däremot vaknade jag på en bättre sida. Efter lunch började jag få krupp på att sitta inne och begav mig ner på stan för lite frisk luft och julshopping. Får verkligen så mycket positiv energi av dagar som idag. Snö, julbelysning, julskyltning och perfekt kyla. Jag älskar verkligen jul och vintern! Kom hem med diverse knep och knåp som jag ska försöka få ihop till en adventsljusstake (jag vet, utmanar min pysselådra som inte finns), och så en väldigt fin födelsedagspresent i från mina vänner ..




Förra årets julpyssel






K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  Natta

Vi ska flytta till Sara höll jag på att skriva, men nästan i alla fall. Vi kommer bo väldigt nära henne. Om du vet vart hon bor nu..? :) Din last year adventsljusstake var fin, charmig. Har tänkt försöka mig på något liknande, om jag kommer ner på stan här någon dag snart.

2010-11-27 11:09:25 http://nattsingen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!