workout





Efter att ha legat i ide i ungefär ett halvår så tyckte min kära sambo förra helgen att jag skulle hänga på honom till gymmet. Och sagt och gjort, efter att ha kört samma pass som honom (som styrketränar 3-4 ggr i veckan regelbundet) så kan ni kanske gissa att jag hade O N T i varenda liten muskel en hel vecka efteråt, men jävlar vad skönt det var att få svettas lite igen. Idag hade jag en tidig dag på jobbet så jag tog mig i kragen och drog ner på gymmet igen. Jag älskar verkligen att gymma, det är lätt den roligaste träningen enligt mig själv. Att verkligen utmana sig själv och ta i tills musklerna nästan spricker. Det var relativt lite folk eftersom jag var där skapligt, vilket gav mig tid till att prova på en massa nya maskiner jag aldrig testat tidigare och det gav mig faktiskt ett par nya favoriter. Hoppas på att kunna hålla lågan uppe nu, börjar lite mer försiktigt den här gången. Fick föresten med mig en väldigt bra och inspirerande träningsbok hem från hälsomässan för ett par veckor sedan. Ska ta lite bilder och visa er sen :)  Nu ska jag och mina skakiga ben fixa i ordning dagens middag. Ser fram emot värken imorgon!  


 



K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  Ida

Hihi, hittade ingen annan som jag inte använt flera gånger...tro mig jag har värre ;)

2010-12-14 19:23:17 http://idajessica.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!