money well spent




Idag hade jag en massagetid inbokad på Carino efter jobbet. Har en längre tid haft väldgt ont i axlar, skuldror och rygg, vilket jag vet kommer ifrån att jag arbetar på fel sätt, speciellt alla de tunga lyft jag gör på jobbet. Det var alltså väldigt välbehövligt! Till skillnad från förra gången jag var där så kunde den här tjejen ta i, och hon var verkligen grym. Och visst visste jag att jag hade mycket knutar, men hon berättade att det här var verkligen illa! Hon sa att det var normalt att vara "hård" och ha knutar, men inte så hääääär mycket. Hon lyckades inte ens få ut dom under 30 minuters knådning och bad mig komma tillbaka inom en vecka för att fortsätta knåda, samt att fortsätta på samma sätt ett par veckor framöver. Yes please! Så nästa lördag är det dags igen .. Hon lyckades iaf lyfta ett par stycken stenar från mina axlar, och jag känner mig redan tusen kilo lättare, fast med en rejäl typ träningvärk, vilket hon varnade mig för när de gått så hårt till. Det här var verkligen vad jag behövde, imorn är de påt igen; Shopping, födelsedagskalas och spritfest hos bullkärringen! Haha :D  




Miami 2010






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  elena

Ååh vilken kväll sen, och vilka bullar!

och du, tack så mycket för dom fina paketen ;)

2010-09-05 22:33:09 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!