Vote or die





Hade egentligen tänk att jag skulle förtidsrösta, men veckan har bara runnit iväg. Så det blir att ta sig till vallokalen idag istället, lite sista minuten. Har varit rätt säker på vart jag ska lägga min röst hela tiden, fram tills i förra veckan ungefär när jag började engagera mig mer i valdebatterna på tv, vad som stod i tidningarna osv. Och den här gången kommer jag att rösta för miljön! Jag tycker att det inte finns några ursäkter för att inte gå och rösta. Vet du inte vad du ska välja, välj isf att istället rösta blankt. När vi för en gångs skull får möjligheten att vara med och påverka samhället vi lever i, göra våra röster hörda, varför tar man då inte den chansen? Vi har möjlighet att vara med och påverka framtiden för oss själva, våra barn och vår omgivning. Så, dags att bege sig!  






 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!