Rythm is a dancer


Igår var en helt fantastisk dag, på många sätt. En väldigt effektiv dag med kontraktskrivning, shopping, lunch med mitt hjärta, fika med fina T och boknig av resa. Efter att ha gått på högvarv hela dagen slog alkoholen till snabbt när vi äntligen slappnade av framåt kvällen. En lugn vinkväll förvandlades till folkfest i Elenas vardagsrum med discodängor från tidigt 90-tal strömmandes ur högtalarna. Jag hade nästan tänkt att slänga upp en av alla videos jag fick ihop, men jag skonar er brudar från de ;) Idag däremot är rena rama motsattsen jämfört med igår. Här hemma har vi intagit varsin myshörna, han soffan och jag sängen, tillsammans med en tv eller en dator. Istället för 90talsdisco är det Melissa Horn som ljuder och i stället för sushi är det "tvådagarssega" ostbågar. Det är söndag med andra ord ..



K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  Tessan

Haha jag måste få se filmerna. Va snällt av dig att skona oss :) Hade en helt fantastisk dag igår, fika, boka resa, hitsen och alla skratt, precis vad jag behövde. Du är bäst gumman!

Å du, Sushin var sååå god ;-)



Krams

2011-04-03 17:32:02 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!