down memory lane

 

Ikväll har vi haft en riktig slapparkväll här hemma, ett perfekt avslut på en slitsam vecka. Pizzabak, bus med byracka i snön och en väldig massa knappande på datorn. I och med att det snart dyker upp en ny design här på bloggen så har jag gått igenom stora delar av arkivet. Gosh, är inte det höjdpunkten av att ha en blogg eller vad, att kunna se och minnas tillbaka? Här är några utklipp från november/december -07, 

Kvällen då jag & P träffades, i källaren på Nybron 

”Väl inne blev det en favorit i repris från förra årets brakfylla, nämligen Tequila Rose-shots. Linda och Ida trotsade och jag faller såklart för grupptrycket, ska dom så ska väl jag ;P Vi ägde dansgolven i ett par timmar, och jag hade en så sjukt rolig kväll ihop med tjejerna. Ni är verkligen guld! Vinglade hem i snöstorm efter stängning, lycklig över att ha fått tag i ett mycket efterlängtat nummer ;)”


Första dejten

”Framåt kvällen tog jag mig hem till P, en ny vän. Kikade på x antal filmer, lirade guitarhero och bara snackade inpå morrontimmarna. Gjorde en favorit i repris, tre timmars sömn innan jobbdags, haha ;) Ibland är det bara såå värt besväret.”

 

Då jag blev fast <3

"Igår begav jag mig hem till P igen för att "göra ingenting". Vi hade bestämt oss att inte falla för grupptrycket den kvällen, haha. Kollade ytterligare filmer och bara flummade i timmar. Efter att ha vart vaken i 24 timmar pallade jag inte mer och kilade hemåt. Aw, han är fin den grabben, .. ”


                       

                                                                                                                              Sov gott





K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!