Myskväll deluxe

Ikväll har vi myskväll deluxe, jag & B. Efter två helger med lite för mycket vin (eller var det kanske shottsen som gjorde susen?) behöver vi en lugn (vit) helg, en näst intill ensam helg. Vi har hitttills jobbat oss igenom snabbmat, långpomenad, och en hel massa mys och det är nu dags att ta tag i den här kvällen på riktigt. Städning av tre kaotiska garderober står på schemat. Inte utrensning, utan mer ordning och reda. Jag behöver göra plats inför alla galet snygga vårplagg jag planerar att köpa, haha, och kanske en och annan boot? I'm an addict, I know.
I morgon blir det att möta upp Tessan för en, ja, vi kan kalla det planeringslunch. Våra planer får mig att gå lite på moln just nu, yey. Mer om det en annan gång. Vad gör ni i helgen? 








K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  Tessan

Visst belv det skillnad :) Som du säger vid dörren, man märker nu när man går runt hemma att det känns så öppet och luftigt.

Men nu vet vi inte hur vi ska bygga garderober i hallen, då vi gillar att ha det så öppet.

Besluts ångest AB!



Ska du till Ida ihelgen?



Krams

2011-03-01 13:37:13 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!